אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

אינפרטק

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

איתור-ומיפוי-תשתיות-תת-קרקעיות

איתור ומיפוי תשתיות תת-קרקעיות

בעבודת שטח שוטפת, הכוללת תשתיות קיימות ישנו חשש לפגיעה בהן. לכן, כשמתכננים ביצוע עבודות תשתית יסודיות צריך להבטיח שהעבודות יעשו ללא תקלות. לצורך כך, יש צורך בתכנון מוקפד ומקצועי, מיפוי מוקדם של השטח ואיתור כל יתר התשתיות התת קרקעיות הקיימות.

חברת אינפרטק מתמחה באיתור, סימון ומיפוי כל סוגי התשתיות בקרקע במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם כולל שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ויחידה בעולם: רדאר חודר קרקע GPR מדובר במשדר רב-תדרים המספק יכולות לאיתור תשתיות בעומקים עד 7 מ', המאפשר איתור חללים ומנהרות מתחת לפני הקרקע ואיתור תשתיות צנרת אל מתכתית שלא ניתן לחדור אליהם באמצעות גלאים או משדרים.

כמו כן, לרדאר יכולת להציג נתונים בתמונה תלת-מימדית, כולל מיקום התשתיות ע"י GPS בתוכנת .Google Earth

המומחים של אינפרטק: איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

איתור ומיפוי תשתיות

אינפרטק משתמשת במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם ובתחום לצורך איתור התשתיות. עוד בטרם תחילת הבדיקות המתבצעות בשטח, צוות אינפרטק דואג  לביצוע סריקות לאיתור תשתיות בקרקע לפני ביצוע חפירות ומניעת פגיעה בתשתיות קיימות כולל סימון כל התשתיות התת-קרקעיות בשטח, על-פי דרישת הלקוח, מיפוי של כל מערכת התשתיות התת-קרקעיות והכנת מפות של המצב הקיים, איתור תשתיות מתכתיות ואל-מתכתיות, מדידות עומק, פתיחת שוחות ביוב, בדיקות רדאר חודר קרקע (GPR)וחישוף תשתיות תת-קרקעיות ללא הרס, באמצעות מערכת לשאיבת עפר.

 

איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות כולל:

  • איתור ומיפוי צנרות: מים, גז, ביוב וניקוז.
  • איתור ומיפוי תשתיות: כבלים, חשמל (מתח נמוך וגבוה), תקשורת (סיבים אופטיים וכבלים).
  • איתור תוואי הקו ועומקו: סימון ומיפוי של כל סוגי התשתיות.
  • איתור חללים תת-קרקעיים: מבנים, ארכיאולוגיה, קברים ועוד.
  • איתור מתחת לפני הקרקע: שוחות קבורות, צינורות מים, קווי דלק ועוד.
  • לאחר איסוף וניתוח נתונים ראשונים על המצב הקיים, תוך שימוש במשדרים ומקלטים אלחוטיים ובמערכות לגילוי תשתיות הכוללת טרנסמיטר וגלאי המאתרים שדות חשמליים, הנתונים מועלים על גבי מפות בתוכנת אוטוקאד (AutoCAD) מתבצעת בדיקה ראשונית לאימות והשלמת נתונים לפני מסירה ללקוח ולבסוף הלקוח מקבל את הנתונים על גבי דיסק (CD) בקבצי  .DWG, PLT, PDF

איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות

איתור ומיפוי תשתיות מתבצע, כאשר מתכננים לבצע עבודות שכוללות חפירות לעומק האדמה. מכיוון שלא ידוע לנו מהן התשתיות שעוברות מתחת לפני האדמה, במידה שאין לנו את תכניות האזור מהן ניתן להבין את תוואי התשתיות באזור זה. נבצע בדיקה נרחבת של איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות, שכוללת מיפוי מלא של השטח הנבחר והצגת כל התשתיות שעוברות בו.

כך נימנע מפגיעה בתשתיות שעלולה לגרום לנזק חמור שעליו נצטרך לשלם, או לגרום לנזק בגוף או בנפש חלילה. בעבודת שטח שוטפת, הכוללת תשתיות קיימות ישנו חשש לפגיעה בהן. לכן, כשמתכננים ביצוע עבודות תשתית יסודיות צריך להבטיח שהעבודות יעשו ללא תקלות. לצורך כך, יש צורך בתכנון מוקפד ומקצועי, מיפוי מוקדם של השטח ואיתור כל יתר התשתיות התת קרקעיות הקיימות.

הבדיקה כוללת, סימון ומיפוי כל סוגי התשתיות בקרקע במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. בין המכשור שאנו עושים בו שימוש, ניתן למצוא טכנולוגיה מתקדמת ויחידה בעולם: רדאר חודר קרקע GPR. מדובר במשדר רב-תדרים המספק יכולות לאיתור תשתיות בעומקים עד 7 מ', ובכך מאפשר איתור חללים ומנהרות מתחת לפני הקרקע.

בנוסף, הציוד המתקדם והטכנאים המומחים מספקים איתור של תשתיות צנרת 'אל מתכתית', שלא ניתן לחדור אליהם ולאתר אותם באמצעות גלאים או משדרים פשוטים יותר. כמו כן, את ממצאי ותוצאות בדיקת המיפוי ניתן להציג בתמונות תלת-ממד, כולל מיקום התשתיות ע"י GPS בתוכנת Google Earth ותוכנות אחרות מתאימות.

איך עובד תהליך איתור ומיפוי תשתיות?

אינפרטק משתמשת במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם ובתחום לצורך איתור התשתיות.

עוד בטרם תחילת הבדיקות המתבצעות בשטח, צוות טכנאי המיפוי דואג לבצע סריקות נרחבות לאיתור תשתיות בקרקע. וכל זאת כמובן לפני ביצוע של חפירות, במטרה למנוע פגיעה בתשתיות הקיימות כולל סימון כל התשתיות התת-קרקעיות בשטח.

 

מה כולל איתור ומיפוי תשתיות?

  1. מיפוי של כל מערכת התשתיות התת-קרקעיות והכנת מפות של המצב הקיים.
  2. איתור תשתיות מתכתיות ואל-מתכתיות
  3. מדידות עומק
  4. פתיחת שוחות ביוב
  5. בדיקות רדאר חודר קרקע (GPR)
  6. חישוף תשתיות תת-קרקעיות ללא הרס, באמצעות מערכת לשאיבת עפר.
  7. איתור ומיפוי צנרות: מים, גז, ביוב וניקוז.
  8. איתור ומיפוי תשתיות: כבלים, חשמל (מתח נמוך וגבוה), תקשורת (סיבים אופטיים וכבלים).
  9. איתור תוואי הקו ועומקו: סימון ומיפוי של כל סוגי התשתיות.
  10. איתור חללים תת-קרקעיים: מבנים, ארכיאולוגיה, קברים ועוד.
  11. איתור מתחת לפני הקרקע: שוחות קבורות, צינורות מים, קווי דלק ועוד.

כיצד נמסרים הנתונים ללקוחות?

לאחר איסוף וניתוח נתונים ראשונים על המצב הקיים, תוך שימוש במשדרים ומקלטים אלחוטיים ובמערכות לגילוי תשתיות הכוללת משדרים וקולטים.

הנתונים מועלים על גבי מפות בתוכנת אוטוקאד (AutoCAD), ומתבצעת בדיקה ראשונית לאימות והשלמת נתונים לפני מסירה ללקוח.

בסיום התהליך הלקוח מקבל את הנתונים על גבי דיסק (CD) ובקבצי DWG, PLT, PDF.

מאתר נזילות מוסמך

הבית או הנכס שלנו, הוא אוסף של מערכות אשר מרכיבות אותו ומביאות אותו לכדי מערכת מתפקדת. מבין המערכות השונות, אנו מוצאים את מערכות השלד והבמנה, מערכות חשמל, מערכות תקשורת  וכמובן מערכות מים אשר אחראיות על הזמרת מי שתיה וניהול ניקוז המים על פי השימוש שלהם.ניקוז ביוב שונה מהותית מניקוז מי גשמים ומניקוז המים במקלחות שלכם. מבין כלל המערכות השונות בדירה שלכם, מערכות המים הן הכי מורכבות לטיפול בעת תקלה או נזילה . הסיבה לכך היא רוב הצנרת קבורה בתוך קירות, רצפה ומעברים שחוצים את הבית לכל הכיוונים ובבניין מגורים גם בשיתוף הדירות הסמוכות. 

כל איתור של נזילת מים או איתור של מקור לרטיבות הן משימה שמצריכה נסיון משמעותי והבנה של מורכבות הצנרת בנכס. אנחנו מבקשים הרי להמנע ככל האפשר מפתיחה של קירות ורצפה על מנת לאתר את מקור הנזילה. בלתי אפשרי ובלתי מתקבל לבצע פירוק של הבית על מנת לאתר נזילת מים נסתרת כזו או אחרת.

מתוך אילוץ זה, נולד ונבנה תחום מקצועי מוביל: מאתר נזילות מים ורטיבות מוסמך. החובה בהסמכה נועדה להגן עליכן כלקוחות אשר מצפים לקבל שירות מקצועי ללא פשרות אשר ידע לאתר את הנזילה שלנו מבלי לגרום נזק מיותר ובאותה מקצועיות ידע להכווין לפתרון הנכון לנזילה. טעות או קבלת החלטה שאינה מתוך הבנה מקצועית, עלולה להביא לכדי נזק עצום לבית שלכם ושל השכנים שלכם. כל תהליך הטיפול בנזילת מים יכול לקחת זמן רב במידה והמים נספגו באדמה מתחת לריצוף או בקווים אחרים הנושקים או משותפים לכם ולשכנים שלכם.

מאתר נזילות מים מוסמך, עובר הכשרה מלאה בתור התחלה ובנוסף ימי עיון אשר מטרתם אחת, שיפור מתמיד ביכולת איתור נזילות מים , רטיבות ועובש. במסגרת ההכשרה, מאתר מוסמך לומד החל מנקודת הבסיס של מערכות מים וצנרת, סוגי צנרת ומחברים, הבנת תכנון והקמה של מערכות מים וצנרת, הכשרה מעמיקה אודות כשלים בצנרת, המקור שלהם, דרך ההתמודדות איתם, דרכי האיתור והכלים העומדים לרשותנו כמאתרי נזילות מוסמכים, אימון ולמידה של הכלים לפתרון תוך הבנת האילוצים השונים במכלול הפתרונות תוך מתן פתרון שלם ונכון ללקוח. 

מאתר נזילות מוסמך, משלים דו"ח רשמי אשר מכיל באופן מפורט ומתועד את מכלול הפעולות אשר נעשו במסגרת האיתור הנזילה בליווי תמונות, וידאו וכלי תיעוד נוספים. דוח איתור נזילה מקצועי הוא כזה אשר מאתר את שורש הנזילה אך יחד עם זאת מעביר באופן ברור ונהיר ללקוח את הממצאים. במידה והלקוח לא מפענח בשפתו את הכשל או מקור הנזילה שלנו, הרי שהדוח לא שלם.

חלק ממסקנות תהליך העבודה של מאתר נזילות מוסמך הוא גיבוש דרך פעולה עם הלקוח. בתהליך זה, אנו בונים סט פעולות נדרשות אשר יביאו לטיפול בנזילה אל מול אוסף המשתנים שנאספו החל מתהליך התחקיר הראשוני , דרך ממצאי איתור הנזילה ודרך כתיבת הדוח הרשמי.הכל בשיתוף ובשקיפות מרבית עם הלקוח.

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אל תתפשרו עם איתור נזילות מים - קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות
אל תתפשרו עם איתור נזילות מים -
קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

תעודה-מאתר-נזילות-מוסמך-אינפרטק

אנחנו כאן לשירותכם:  בטלפון 1700-55-33-75 | באמצעות טופס פניה | בוואצאפ | ובצ'אט אישי

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 | במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

איתור-נזילות-בטכונלוגיית-אל-הרס---אינפרטק

מבין לקוחותינו

אנו גאים במתן שירות איכותי ומקצועי למיטב החברות והרשויות המובילות בישראל. שירות אישי עם אחריות

אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות , מעניקה שירותי מומחה לאיתור, מיפוי תיקון ושיקום נזקי מים ללא הרס.

החברה פועלת מאז שנת 2000 והינה מחלוצות השימוש בטכנולוגיית אינפרא-אדום לאיתור נזילות וכשלים במערכות אינסטלציה ואיטום

דילוג לתוכן